Saturday, July 4, 2020

Așa rămân

Așa rămân


Așa rămân, cum am fost și cum sunt
Trist, bucuros, al nimănui și al tuturor;
Tânăr sau bătrân, timpul meu a trecut de mult
Pe drumul vieții, cu gândul la dor.

Trecător care simte existența
Dulce sau amară, gustul e viața;
Muritor de rând, dornic de imortalitate
Un nimeni, adept al ideii de simplitate.

Gândurile, îmi apasă umerii
Bun sau rău, sunt doar pentru societate;
Rândurile, îmi liniștesc creierii
Pe veșnicie, sunt condamnat la singurătate.

Neclintit, precum un munte
Să mă duc, nu am unde...
Savurez viața din umbră
Perfect adaptat pentru această existență sumbră.

Aici și acum, doar asta contează
Ce valoare mai are dacă sunt creștin sau păgân?
Ce a fost și va veni, nimic nu mai înseamnă
Cum am fost și cum sunt, așa rămân.

No comments:

Post a Comment