Sunday, May 5, 2024

Vise

Vise

Am avut un vis în care nu eram dezamăgit
Unde mai era speranță că viitorul va fi diferit
Știu că trebuie să fiu puternic pe dinăuntru și pe dinafară
Sunt precum o statuie de piatră, rece ca o bucată de gheață
E greu să mă trezesc și să merg mai departe
Când știu că realitatea de vise se desparte,
Am avut un vis care s-a terminat cândva.
Am avut un vis în care trăiam deja.

Am avut un vis în care am o familie mare
Unde am realizat multe și am ajuns departe
Păcat că mă trezesc mereu la ora asta fără să solicit
Deși s-ar putea să nu fiu mulțumit de finalul fericit,
Aș zbura departe, deși nu am aripi să zbor
Aș alerga cât mai departe, dar nu am picioare să cobor
Și multe amintiri au rămas în ceață
Căci am avut un vis în care persoana iubită de mine era încă în viață.

No comments:

Post a Comment