Monday, January 8, 2024

Iarna

Iarna

Bine ai venit zăpadă, cu multă întârziere
Te aștept de mult în această sfâșiere
Tot ce vreau de la tine e frigul și farmecul
Otrava ta să-mi cânte cântecul
Vreau să-ți simt magia
Să mă iubească doar zăpada
Să ningă încet până sângele îmi îngheață în vene
Căci eu sunt doar captiv în mine o vreme
Învelește-mă cu o mare plapumă albă
Să crească peste mine după un timp multe flori și iarbă
Vreau să îngheț în somn în timp ce ninge
Căci sunt flacăra care de la atâta frig se stinge
Doar frigu' să mă țină în brațe în această noapte
Singuratătate, eu sunt sătul de tine!
De mâine, absența mea n-o s-o observe nimeni
Dar eu voi zâmbi la fel de rece ca înainte
De mâine, voi îngheța cuvinte
Versuri în zăpadă vor rămâne scrise
Sunt doar un biet poet ce își urmează calea
Nu vreau încă o zi să stau la granița cu disperarea
În moarte vreau să mă vindec de toate
Să uit de gândurile apăsătoare
Să nu pricep când sângele a înghețat în vene
Și peste sufletul meu bolnav și plină de eczeme
Peste un timp să crească crizanteme
Fulgi de zăpadă să înlăture petele negre
Pentru mine, iarna aceasta să fie ungere
Și toate ruinele să se transforme în albe palate
Să ningă deci, peste aceste locuri izolate.

No comments:

Post a Comment