Tuesday, December 12, 2023

Mesaj nelivrat (2)

Mesaj nelivrat (2)

Mi-e greu să trăiesc fără tine
Să-mi găsesc iarăși scopuri și destine,
Zi de zi dau din răsputeri totul
Doar ca să nu mai simt golul
În timp ce mă gândesc atât de des
Înapoi la ceea ce a fost mai ales;
Îmi imaginez că ești lângă mine
Și în fiecare dintre greutățile mele
Îmi însoțești pașii și împreună spargem gheața,
M-am gândit la atâtea lucruri de când ai plecat
Pentru că tu mi-ai arătat
Cât de valoroasă este viața.

Ne-am născut ca să trăim
Și la final să murim,
Dar înainte de asta
Să experimentăm minunea aceasta;
Ne-am născut ca să trăim clipa!
Alături de tine însoțit,
Amândoi am simțit
Cât de valoroasă este viața.

Încă dor toate rănile
Și încă le trăiesc urmările,
Știu că trebuie să fac cumva un nou început
Să mă regăsesc, să nu mai fiu pierdut,
Să-i dau timpului timp pentru a permite ceva nou;
Și după atâta suferință îndurată, mă simt ca un erou
Ca și premiu vreau să fii iarăși lângă mine
Să trăim din nou bune și rele
Și împreună să străbatem calea aceasta grea;
Încerc să găsesc un sens de când ai plecat
Pentru că tu mi-ai arătat
Cât de valoroasă este viața mea.

No comments:

Post a Comment