Monday, December 4, 2023

Înger (2)

Înger (2)

Farul care mă ghida prin furtună
Elixirul care-mi făcea dispoziția să fie bună,
Umbra mea sub pașii tăi
Era în siguranță de oameni răi,
Tot ce mi-ai arătat a fost frumos
Și tot ce mi-ai oferit e prețios,
Timpul cu tine nu a trecut fără rost
Brațele tale - cel mai dulce adăpost,
Pe cer Soarele și Luna mă luminează
Iar tu ești o stea care mereu mă veghează.

O mică lumină care a apărut în mijlocul crizei
Și oprind furtuna la mijlocul reprizei,
O făptură atât de minunată
Care mi-a arătat o direcție bine determinată,
Ochii tăi sunt plini de speranță
Căldură, bunătate și siguranță,
Inocența ta mă cuprinde în valuri
În fața ta sunt precum nisipul de pe maluri,
Atât de mic, dar infinit de iubitor
Tot ce-am învățat de la tine - cum să fiu zâmbitor.

No comments:

Post a Comment