Friday, June 21, 2019

Mi dor de mine


Mi dor de mine


Mi dor de mine, cel care eram înainte
Unde am ajuns, oh Doamne Sfinte,
Mi dor de ceea ce eram cândva
De omul dispărut de mult, de acel cineva.

Mi dor de mine, ca de proprii mei părinți
De acele zile când stăteam cuminți
Eu cu mine, cel de altădată
Nu cu cel de azi, creatură ciudată.

Mi dor de mine, ca de o nouă dimineață
Să simt miros plăcut, ca la început de primăvară,
Mi dor de zile frumoase, de mult dispărute
Nu de clipe dureroase, de nimeni necerute.

Mi dor de mine, cel de mult îngropat
Cel uitat și cel incapabil de resuscitat,
Lup singuratic și bătrân sub lună plină
Om sălbatic și trist ajuns la naftalină.

Mi dor de mine, cel care eram înainte
Copil blând și plin de cuvinte,
Mi dor de ceea ce nu simt acum, liniște
Tu ești de vină pentru tot ce e acum, neliniște.

Mi dor de mine, cel care eram fără tine
Uneori mi dor de noi doi
Dar altfel nu scriam pe foi,
Nu mi dor de tine, mi dor de mine.

No comments:

Post a Comment