Wednesday, July 3, 2019

Așteptând


Așteptând

În umbra nucului bătrân, stau și cuget așteptând
Tremurând de nerăbdare, dar cu chipul blând.
Mă gândesc la tot ce a fost, la tot ce s-a dus
Aștept de mult o minune și mă uit în sus.

În umbra vieții mele, stau și-mi privesc soarta
Unde am fost atâta timp de s-a închis cu totul poarta?
Aș vrea să pot întoarce timpul și să fac totul mai bine
Aștept această șansă dar ea nu mai vine.

În umbra gândurilor mele, stau și privesc
Încercând să observ ce semnele prevestesc.
Privesc vasul scufundat cum încearcă să învie
Aștept de o eternitate, pentru mine, pentru tine.

În umbra viselor mele, aștept de mult un înger
Trebuia să vină de departe, prin frig și ger,
Cândva mi-a promis că o să vină, că după rău va fi bine
Aștept de atâta timp degeaba, dar îngerul nu mai vine.

No comments:

Post a Comment