Sunday, June 27, 2021

Dorință imposibilă

Dorință imposibilă

Adorm cu gândul la imposibil,
Noapte de noapte,
Implorând pentru ceva de care nu pot avea parte,
Ca și un copil penibil.

Vreau să fiu vântul tău
Și să-ți șopteșc în fiecare seară la ureche numele tău,
Vreau să fiu Luna ta
Să-ți luminez în întuneric și să-ți văd cărarea,
Vreau să fiu regele tău cândva
Atunci când va veni ziua, pentru totdeauna,
Vreau sa fiu prietenul tău
Să-ți fiu alături și să te apăr de orice rău,
Vreau să-ți fiu sânge în inimă
Să bat în tine și să te feresc de frig cu multă stimă,
Vreau să fiu o lumină în ochii tăi
Mâna mea să fie mereu acolo în mâna ta, împreună pe orice cărări,
Vreau să fiu iubirea ta
În viață complice, iar în păcat salvarea,
Vreau să fiu o stea pentru tine
Dacă te uiți la cer, aș avea mereu grijă de visele tale.

Vreau să-și fiu sprijin
Ca atunci când dai de inamic să nu tremuri, nici măcar puțin,
Vreau să-ți fiu o fortăreață
Să te pot apăra de foc și de gheață,
Vreau să-ți fiu umbră
Să nu mă folosești ca pe o jucărie, ci ca armă,
Vreau să trăiesc 1000 de ani
Alături de tine, ca doi tineri, fără griji și fără bani,
Vreau să fiu o lacrimă pe fața ta
Pentru a-ți înțelege sufletul, te voi ajuta în lupta ta.

Aș vrea să-ți ofer o floare
Ca să zâmbești și să uiți tot ceea ce te doare,
Vreau să am grijă de tine pentru totdeauna
Să trăim în armonie precum Soarele și Luna,
Vreau să te văd așa cum ești
Să rămân mereu fascinat și să mă uimești,
Vreau să știu că înțelegi asta, bine?
Să fie scris pe mormântul meu că am trăit, dar numai pentru tine.

Am o adâncime mare în mine
Sper să recuperez totul într-o zi prin tine,
Amintește-ți timpul, pe care mi l-ai oferit
Într-o zi vei recăpăta totul, la momentul potrivit,
Apuc lumea asta, o prăbușesc
Și într-o seară o voi pune în fața ta, fără să greșesc
Iau viața, o absorb, mă calmez
Și cu tine mă fuzionez.

Mă trezesc, e noapte, sunt singur,
Ca de obicei, a fost doar un vis frumos,
Despre dorința mea imposibilă, un mister fabulos
Îngerul a dispărut în vis, iar restul e din nou nesigur.

No comments:

Post a Comment